.:GEM جم کلوپ:.

دانلود عکس ، آهنگ ، ویدیو و مطالب جذاب روز

.:GEM جم کلوپ:.

دانلود عکس ، آهنگ ، ویدیو و مطالب جذاب روز

به چند نفر جهت آپدیت نیازمندیم

به یک یا چند نفر جهت مدیر شدن برای به روز کردن سایت نیازمندیم


علاقمندان به گردوندن وب میتونن موافقتشونو در قسمت نظرات اعلام کنند. در ضمن در فکر ایجاد دامنه .ir یا .com نیز برای این سایت هستیم.


با تشکر

نظرات 4 + ارسال نظر
مجتبی سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:55

سلام من میتونم این کار رو براتون انجام بدم راستی حقوقش چقد است در روز هر چند تا پست هم بخواید میتونم ارسال کنم لطفا به ایمیلم بفرستید با تشکر
مجتبی ملاکی

ایرا ننیوز پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 http://WWW.IRIBNEWS.LXB.IR

سلام خسته نباشین وبت خوبه
اگه میشه مارو لینک کنید

مرسی یا علی

محمد اکبری یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:19

salam man hazer be gardondane site shoma hastam 09361717509

محمدعلی نارویی یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 16:29

با سلام من موافقت خودم رو اعلام میکنم اما در وبلاگ نویسی دیگر با دامنه رایگان tk. به طوری که من سابقه چندین وبلاگ در زمینه های موسیقی و فیلم و بازی،اندروید را دارم که در حدود سه ماه توانستم از گوگل پیج رنک 2 را بگیرم اما به دلیل گذاشتن برنامه گذر از تحریم اینترنت سایت ها فیلتر شدند به طوری که صدای دیگر سایت ها هم در آمد امید و ارم موردتوجه واقع شده باشد
اسم سایت های خودم
Sarzaminseda21.tk
Sarzaminfilm21.tk
Sarzaminandroid.tk که الان جمهوری اسلامی ایران فیلتر کرده است

باتشکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد